Новая линейка диетической колбасы, ветчины и сосисок уже в продаже в сети супермаркетов “Корзинка”.

Rozmetov (1).JPGRozmetov (3).jpgRozmetov (4).jpg

О том, зачем производитель пошел на смелый эксперимент с рецептурой и новым сырьем, мы спросили Розметовых.

Расскажите, зачем вы решили экспериментировать и выпустили такой непривычный для себя продукт?

- Мы видим тенденцию наперед, сейчас набирает обороты мода на здоровый образ жизни и спорт, правильное питание. Люди хотят есть более полезную и чистую по составу еду – без усилителей, красителей и консервантов. Наш мясной бренд и продукция делаются для семьи, в лучших традициях и с заботой друг о друге. Конечно, мы хотим делать самое лучшее, полезное и здоровое для наших близких. Не потому, что гонимся за лояльностью, а потому, что нам действительно важны наши покупатели, это наша семейная ценность. Таким образом, мы решили проявить заботу о наших клиентах и попытались предложить новое вкусное решение.

Какой вышла новая линейка и пробовали ли Вы ее сами?

- Конечно, пробовал. Я постоянно нахожусь внутри бизнес-процессов, все продукты обязательно пробую сам, пробует вся наша семья. Линейка «Диетическая» очень понравилась мамам и детям – легкий, полезный состав. Мы готовим сосиски, ветчину и колбасу из нового направления исключительно из диетического мяса индейки. В итоге, колбаса не жирная, и подходит даже тем, кто прямо сейчас придерживается правильного питания. Мы протестировали продукт в Ташкентской Медицинской академии, и эксперты одобрили не только состав, но и вкус новых мясных продуктов от нашего бренда.

Как долго Вы работали над продуктом?

- Дольше, чем обычно разрабатываем новую колбасу или сосиски. Это же не просто новый вкус. Это другой рецепт, другая технология, упаковка. Мы больше полугода проводили опросы среди потребителей, чтобы понять, необходим ли аудитории этот продукт. И сейчас, когда он вышел в продажу, вся наша команда немного волнуется, но я уверен, линейка «Диетическая» найдет своих поклонников среди наших покупателей!

______________________________________________________________

O'z mijozlariga g'amxo'rlik bilan: Rozmetov oilaviy brendi parhez go'sht mahsulotlari liniyasini ishga tushirdi

"Korzinka" supermarketlar tarmog'ida parhezli kolbasa, vetchina va sosiskalarning yangi liniyasi sotuvga qo'yildi

Ishlab chiqaruvchi nima uchun retsept va yangi xom ashyo bilan dadil tajriba o'tkazgani haqida biz Rozmetov oilasidan so'radik.

Ayting-chi, nima uchun tajriba o'tkazishga qaror qildingiz va o'zingiz uchun bunday noodatiy mahsulotni ishlab chiqardingiz?

- Biz tendentsiyani avvaldan ko'rmoqdamiz, to'g'ri ovqatlanish, sog'lom turmush tarzi va sportga bo‘lgan urf tobora kuchayib bormoqda. Odamlar ta’mni kuchaytiruvchi moddalarsiz , bo'yoqlar va konservantlarsiz ko'proq foydali va tarkibi toza ovqatlarni iste'mol qilishni istaydilar. Bizning go'shtli mahsulotlarimiz oila uchun, eng yaxshi an'analar va bir-biriga bo‘lgan g'amxo'rlik asosida ishlab chiqariladi. Albatta, biz yaqinlarimiz uchun eng yaxshi, foydali va sog'lom mahsulot yaratishni istaymiz. Biz xayrixohlik izlayotganimiz uchun emas, balki mijozlarimiz biz uchun haqiqatan ham muhim bo'lganligi sababli, bu bizning oilaviy qadriyatimizdir. Shunday qilib, biz mijozlarimizga g'amxo'rlik qilish maqsadida yangi mazali yechimni taklif qilishga harakat qildik.

Yangi mahsulot liniyasi qanday chiqdi? Uni o'zingiz tatib ko'rdingizmi?

- Albatta tatib ko‘rdim. Men doimo biznes jarayonlari markazidaman, barcha mahsulotlarni o'zim tatib ko'raman, barcha oila a’zolarimiz ham tatib ko'radi. "Diyeticheskaya” liniyasi yengil va foydali tarkibi bilan ona va bolalarga juda yoqdi. Biz kolbasa, vetchina va sosiskalarni faqatgina parhezli kurka go'shtidan tayyorlaymiz. Natijada, kolbasa yog'li emas va ayni paytda to'g'ri ovqatlanishga rioya qilganlar uchun ham mos keladi. Biz mahsulotni Toshkent tibbiyot akademiyasida sinovdan o'tkazdik va mutaxassislar nafaqat tarkibni, balki brendimizdan yangi go'sht mahsulotlarining ta'mini ham maqulladilar.

Mahsulot ustida qancha vaqt ishladingiz?

- Yangicha kolbasa yoki sosiska ishlab chiqarishning odatdagi vaqtidan ko'proq. Chunki bu shunchaki yangi ta’m emas. Bu o‘zgacha tarkib, o‘zgacha texnologiya, o‘zgacha qadoqlash. Olti oydan ko'proq vaqt davomida iste'molchilar orasida ushbu mahsulot ular uchun zarur yoki yo'qligini bilish uchun so'rovlar o'tkazdik. Va endi, u sotuvga chiqarilganda, butun jamoamiz bilan biroz hayajondamiz, lekin "Diyeticheskaya" liniyasi mijozlarimiz orasida o'z muxlislarini topishiga aminman!

Rozmetov (5).JPGRozmetov (6).JPGRozmetov (7).JPGRozmetov (8).JPGRozmetov (2).JPG